معماری
خانه / ورود برند بین‌المللی Wego به صنعت گردشگری ایران
d29ee75b-4eac-429e-895a-e79815cf016f

ورود برند بین‌المللی Wego به صنعت گردشگری ایران

امروزه تمامی صنایع یا در دنیای دیجیتال و آنلاین وارد شده‌اند ، (لندنت) یا در حال ورود به این حوزه هستند؛ و انسان‌ها اغلب نیازهای خود را در فضای آنلاین برطرف می‌کنند. حوزه سفر و گردشگری نیز در سال‌های اخیر بویژه در سال ۹۵ حضور پررنگی در فضای آنلاین ایران پیدا کرده و وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی در این زمینه در دسترس کاربران قرار گرفته است. اما وب‌سایت و اپلیکیشن ویگو سبب اتفاق متفاوتی در این زمینه خواهد شد.

تقریبا تمامی کاربران اینترنتی، جهت پیدا کردن منبعی مناسب برای رفع نیازهای خود از موتور جست‌وجوی گوگل استفاده می‌کنند. زیرا گوگل به کاربر منابع مناسب را بر اساس نیاز او معرفی می‌کند، بدون آنکه خود گوگل به کاربر محصول یا سرویسی را فروخته باشد. به عبارت دیگر گوگل برای کاربران یک راهنما و مشاور است نه یک فروشنده. ویگو نیز چنین نقشی را در زمینه سفر (با امکاناتی حرفه‌ای در این زمینه) برای ما خواهد داشت.

در حال حاضر اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های موجود در حوزه گردشگری، رزرو هتل و سفر هوایی در ایران، در حقیقت آژانس‌های مسافرتی هستند که به کاربر هتل‌ها و پروازهایی را پیشنهاد می‌دهند که خود آن‌ها توانایی فروش و ارائه آن را داشته باشند. اما در اپلیکیشن و وب‌سایت ویگو بر اساس شرایط کاربر (‌شرایط مالی، زمانی و هدف کاربر) مناسب‌ترین پروازها و هتل‌های موجود در تمامی آژانس‌های مسافرتی به وی پیشنهاد می‌شود.

ویگو

همین موضوع و ویژگی سبب شده است که این برند در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان پرکاربردترین ابزار آنلاین رزرو هتل و سفر هوایی، در حال فعالیت باشد. حال با توسعه و روند رو به رشد این صنعت در ایران، این برند وب‌سایت و اپلیکیشن خود را برای مسافران ایرانی طراحی کرده است.

در اپلیکیشن و وب‌سایت ویگو، بدون آنکه ما درگیر پیدا کردن هتل و پرواز مناسب برای سفر خود شویم، با وارد کردن شرایط و هدف خود؛ از قبیل مقصد و مبدا سفر، نوع پرواز، هزینه و کیفیت سرویس، مناسب‌ترین هتل‌ها و پروازهای موجود، به ما ارائه خواهد شد.